lördag 1 november 2008

Hemkomsten


Efter att ha varit några dagar i den kungliga huvudstaden är man nu tillbaka i gamla fina Borås. Anledningen till vår tripp till Stockholm berodde på att jag och Helga skulle överaska hennes bror, Carlito, som kom hem från en tre månader lång vistelse i Botswana. Det var grymt kul att se den gamle räven igen. Han var dock inte så förberedd på den svenska kylan eftersom han promenerade ut från planet i T-shirt och bomullsbyxor. Han kom inte tomhänt heller utan hade med en mängd fina presenter. Jag fick bland annat en snygg afrikansk dräkt som jag lätt ska göra till min officiella inspelningsskrud. Med andra ord kom tomten tidigt i år och jag hade tydligen ätit min gröt var dag.
/ Atlas

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Borås! Har du ngn myspacesida så man kan få lyssna lite på dina inspelningsprojekt? Själv håller jag och mr elfwingson på att spela in min nya musik. Ha det!
Kram, toffe

ps, hälsa tjejen din.